Kapel Onder de bogen P1060974 (2) c

Het is zover, nu het echt heel koud gaat worden in de kerk, kunnen we terecht in onze kapel.

Onder de Bogen

Op donderdag 8 november om half 10 heeft Pastoor Dresmé te midden van heel wat belangstellende parochianen, onze kapel ingezegend samen met Diaken W. Balk, en daar de eerste Eucharistie viering opdragen. Vooraf is er maanden hard gewerkt door mensen van onze tuingroep en de dames Francis v. Ruitenbeek, Anita v. Wijk en Cocky Voshaart om de vergader en koffie ruimte om te bouwen tot kapel. Deze kan nu voor vele activiteiten gebruikt gaan worden.
Hoge kosten voor verwarming en minder kerkgangers, bracht onze diaken Wim Balk en een aantal andere parochianen op het idee om de Molshoop ruimte ook te gaan gebruiken als kapel, om in ieder geval als er geen koor aanwezig is, warmer en gezelliger bij elkaar te zitten in plaats van wat verloren in onze mooie grote kerk.
Er is daar ook een gelegenheid om een kaarsje aan te steken bij Maria. Natuurlijk is er gewoon koffie drinken na afloop net als in de kerk. Om binnen te komen in de kapel, (Onder de Bogen) kan men vanaf de voorkant van de kerk via de Molshoop naar binnen, en om gelijkvloers binnen te komen kan men achterom, lopend of met de auto.

We hopen dat u de weg zult vinden naar de kapel zodat we daar nog veel warme en fijne vieringen met elkaar zullen vieren.

Parochiesecretariaat